Please fill out the following information in the comments, and we will respond to you promptly. Thank you!
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Personal Information:
- Name:
- Age (minimum 17 years):
- City - Country:
- Languages spoken:
- Do you speak English?
if yes, tell us in detail:
- Availability:
- Email address:
- Discord:
- Steam ID:
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Motivation:
- Why do you want to become a moderator on our server?
- Have you had any previous experience as a moderator? If so, please describe it briefly.
- How long have you been playing on our server?
Thank you for completing this form. We look forward to hearing from you!
Personal Information:
- Name: Malyk
- Age (minimum 17 years): 16
- City - Country: Canada
- Languages spoken: Francais
- Do you speak English? yes , of course ( NON )
if yes, tell us in detail: non
- Availability: La semaine et la fin de semaine
- Email address: s33zy.nkp@gmail.com
- Discord: .s33zy
- Steam ID: STEAM_0:1:552933453
Motivation:
- Why do you want to become a moderator on our server?
Je suis motivé a être moderateur sur le serveur francais de Horror RolePlay , parce que le style du serveur est original et bien développer. De plus , je suis un homme très serieux dans le domaine de la modération. Ainsi , je suis persuader que je pourrait amener du gros sur le serveur en tent que moderateur toujours fidele et comme j'ai dit plus haut serieux.
- Have you had any previous experience as a moderator? If so, please describe it briefly.
Oui , j'ai de l'experience dans la modération notamment sur le serveur Trust DarkRP , Montreal RP V4 ,
- How long have you been playing on our server?
Je joue sur le serveur depuis 1h36